ROZHOVOR: "minulá sezona byla moje životní", říká kanonýr Štos

02.08.2019 11:06

Radim Štos se původně věnoval judu a až kvůli zranění ramene se začal hrát fotbal - až v dorostu, tedy relativně pozdě, nicméně instinkt gólového zabijáka se v něm probudil naplno, což nyní vědí nejen týmy v jihočeském Krajském přeboru, nýbrž i za hranicemi ČR. Od léta se Radim objeví opět v týnském dresu. Nejen o jeho posledním angažmá se dočtete v následujícím rozhovoru:

 

Radime, už je to nějaký ten pátek, co jsi naposledy oblékal dres Olympie v soutěžním zápase. Můžeš nám popsat, jak sis užil angažmá v Olešníku?

Angažmá v Olešníku jsem si užil velice, měl jsem kolem sebe samé fotbalisty, kteří mají víc než na kraj a také podle toho dopadla poslední sezona, která byla mistrovská.

Jeden rok sis také zahrál v Rakousku, jak se ti tam dařilo? Jak bys popsal úroveň tamějších nižších soutěží?

V Rakousku to byla dobrá zkušenost, ale víc než fotbalisti jsou v nižších rakouských soutěžích spíš běžci. Ale i tak jsem tam pár gólů dal a za dřeváka jsem nebyl :-)

Po návratu do Čech jsi byl důležitou součástí olešnické jízdy za titulem v Krajském přeboru, přičemž jsi získal korunu pro krále střelců, považuješ tuto minulou sezonu za životní?

 Z mé strany tato sezona byla určité životni, stát se mistrem KP a ještě při tom vyhrát střelce je krásný pocit. 28 gólů jsem nikdy za sezonu nedal, takže i střelecky byla sezona životní.

Kolik gólů by sis přál nastřílet letos, abys byl spokojený?

V první řadě bych chtěl získat postup a kolik gólů dám je mi jedno, ale po uplynulé sezoně bych se chtěl určité držet v číslech nad 20.

Tvůj návrat do Týna možná překvapil řadu pozorovatelů jihočeské kopané. Co pro tebe bylo hlavní motivací k přestupu do mateřského klubu?

Věděl jsem, že se do Týna vrací spoustu dobrých kluků a tohle když víte, tak nechcete chybět u postupu, ale teď vážně, zkusil jsem si hrát jinde, šlo mi to i v Rakousku, ale pořád jsem Týňák a tady bude vždycky nejlépe.

Máš na závěr nějaký vzkaz pro týnské fanoušky?

Týnským fanouškům bych chtěl hlavně vzkázat, že jsme taky jenom lidi a lidi prostě chybují. Bohužel na hřišti je toho prostoru k chybám hodně, tudíž bych chtěl vzkázat, ať se na nás nezlobí za špatnou přihrávku atd. Odčiníme to bojovností a v dalši fázi zápasu zase třeba lepší přihrávkou či gólovou střelou.