Marketingové oddělení FK Olympie hledá posilu do týmu!

04.12.2014 12:25

 

Fotbalový klub Olympie Týn nad Vltavou vypisuje nové výběrové řízení na pozici Brand Manager Trainee. Hlavním úkolem nového člena marketingového oddělení FK Olympie bude práce s mládežnickými týmy - od přípravky po dorost.

 

"Většina našich současných aktivit je zaměřena na A-tým a B-tým, ale rádi bychom dali větší prostor také našim mládežnickým celkům, které si ho určitě zaslouží. Z toho důvodu chceme posílit naše marketingové oddělení, jelikož už takhle nám práce zabírá mnoho času a pokud chceme zlepšit náš servis pro fanoušky, je tento krok nezbytný. I na jaře bude bezesporu mnoho témat, jimž se budeme věnovat, a právě proto rozšiřujeme naše oddělení o tuto pozici," vysvětluje situaci Media & PR Manager Jaroslav Brom.

 

Na jaře minulého roku přijal klub FK Olympie do svého marketingového oddělení dva studenty na pozici Brand Manager Trainee a Brand Manager Intern.

Pozice obsadili Michal Šálený a Lukáš Nikl a oba ve své funkci obstáli na výbornou. Jejich vynikající pracovní nasazení a výborné výsledky mají za následek restrukturalizaci marketingového oddělení FK Olympie, která by měla přinést maximální využití potenciálu všech pracovníků.

Michal Šálený se v rámci restrukturalizace nyní posouvá na pozici Junior Brand Manager, a Lukáš Nikl se stává novým Corporate Identity Managerem. Kromě toho současný Brand Manager Daniel Brom bude nově zastávat funkci Senior Brand Manager.

 

„Od března jsem působil na pozici Brand Manager Trainee. Za tu dobu jsem měl šanci nahlédnout pod pokličku, co obnáší taková práce Brand Managera v marketingovém oddělení fotbalového klubu. Nepochybně největší zkušeností pro mě bylo, že jsem se aktivně podílel na tvorbě projektů a byl jsem tak součástí týmu. Nadšený jsem i z toho, že můžu pracovat přímo se svým nadřízeným Brand Managerem Danielem Bromem, který mi předal celou řadu svých zkušeností a znalosti a poznal jsem náročnost práce na manažerské pozici. Práci v marketingovém oddělení klubu FK Olympie bych doporučil opravdu každému, kdo má o danou práci zájem. Člověk zde získá cenné a především praktické znalosti z oblasti marketingu,“ popisuje své působení v marketingovém oddělení nový Junior Brand Manager FK Olympie Michal Šálený

 

 

Nový Brand Manager Trainee se jak vidno nemusí obávat, že by jej práce nenaplňovala…

 

 

 

Brand Manager Trainee - náplň práce:

příprava článků o zápasech mládežnických týmů FK Olympie ve spolupráci s trenéry

fotogalerie ze zápasů mládežnických týmů

rozhovory s hráči mládežnických týmů

videoreportáže

facebookový obsah, grafické materiály týkající se mládežnických týmů FK Olympie

 

Požadujeme:

SŠ vzdělání - možno i probíhající

spisovná čeština

zkušenost se psaním článků výhodou

základní znalost AJ (popř. jiného světového jazyka)

pokročilé dovednosti MS Office Word, Excel, Powerpoint, velkou výhodou znalost práce s grafickými programy

zájem o fotbal

schopnost týmové práce a touhu dále se vzdělávat

odvahu učit se novým věcem

 

 

Nabízíme:

práci v dynamickém, rychle se rozvíjejícím spolku

permanentku zdarma na všechny zápasy FK Olympie a další benefity

mentoring a koučink zkušených odborníků z oboru

cennou zkušenost pro Vaše CV

 

 

Pozice Brand Manager Trainee je vhodná pro studenty nebo čerstvé absolventy, kteří chtějí získat relevantní praxi v oblasti marketingu a brand managementu. Brand Manager Trainee se pod vedením zkušených kolegů bude podílet na realizaci zajímavých projektů a získá tím cennou zkušenost pro svou budoucí kariéru. V případě oboustranné spokojenosti je Fotbalový klub Olympie připraven nabídnout dlouhodobou spolupráci a trvalé místo v marketingovém oddělení klubu. 

 

Vaše CV zasílejte na email: olympietyn@gmail.com

 

Těšíme se na Vás!