ROZHOVOR: "V sezoně 2018/2019 jsem nechyběl na žádném utkání áčka", říká věrný fanoušek Míra Vondra

19.06.2019 12:58
Na úrovni 1. A třídy nebývá zvykem, že by fanoušci určitého klubu cestovali se svým týmem na venkovní zápasy. Pokud ano, tak výjimečně a pouze na stadiony v nejbližším okolí. Existuje však na světě pár opravdových srdcařů, kteří podporují své hochy za jakýchkoliv okolností, třeba i v 90 km vzdálených Dačicích a Míra Vondra patří mezi ně. Bývalý hráč i funkcionář Olympie přijal pozvání na krátký rozhovor:
 
Míro, sice se nevedou oficiální statistiky účastí fanoušků na zápasech, nicméně u Tebe je velmi pravděpodobné, že máš z týnských fanoušků nejlepší docházku na utkání A týmu. Chyběl jsi vůbec letos na nějakém utkání?
 
V sezóně 2018/2019 jsem nechyběl na žádném mistrovském utkání. Viděl jsem všechny domácí i venkovní utkání.
 
Stíháš o víkendu kromě týnských zápasů i další matche?
 
Kromě zápasů Olympie jsem si našel čas i na pár zápasů Bukovska, Olešníku a Dřítně.
 
Narozdíl od tzv. "vanťáků", kteří jsou proslulí skrze vysokou náročnost na předváděnou hru, jsi známý tím, že povzbuzuješ hráče bez ohledu na výsledek za každé situace. Máš pro fanoušky z vantu tip, jak si udržet optimismus i během nepodařených utkání?
 
Já si myslím, že když se nedaří, tak je to jenom sport a sám si ze svých zkušeností pamatuji, že ne vždy se úplně dařilo, a tudíž si myslím, že podpora je důležitá zvlášť při nepříznivém stavu, v životě jde o víc, i když bychom si asi všichni přáli, aby se vždy vítězilo.
 
Jaký zápas se Ti letos líbil nejvíce a jaký naopak nejméně?
 
Nejméně se mi líbily zápasy s Novou Včelnicí a Lišovem, ale myslím si, že podzimní část byla celkově nevydařená, naopak na jarní část sezóny se podařilo posílit zkušenými hráči Dobalem a Bromem a hra i výsledky se diametrálně zlepšily a byla radost se na většinu utkání koukat.
 
V kuloárech se proslýchá, že vedení během letní pauzy přivede další staronové posily, myslíš, že se konečně v Týně dočkáme postupu?
 
V mém případě bych si doopravdy přál, aby se povedlo mužstvu postoupit, jelikož si město jako je Týn nad Vltavou zaslouží hrát Krajský přebor stabilně a ne jen občas. K dosažení tohoto cíle je potřeba tým posílit zkušenými hráči, kteří zvýší kvalitu a konkurenci na týmu.
 
Jakožto dlouholetý srdcař určitě pamatuješ spoustu hráčů i trenérů, kteří tu působili, na jaké období vzpomínáš nejraději?
 
Nejraději vzpomínám na období, když jsem sám za Jiskru a Olympii hrál. Zahrál sem si tady Krajský přebor mužů a s největší pravděpodobností jsem vstřelil nejrychlejší gól Olympie v Krajském přeboru, i v její historii. Bylo mi necelých 17 let. Na Olympii jsem nezanevřel, ani když jsem odešel do jiného klubu. Olympii jsem fandil, fandím a fandit budu. Všem funkcionářům, hráčům a divákům přeji, aby nás fotbal v Týně bavil, i když se v utkání nebude příliš dařit. Pevně věřím, že v příštím roce v tuto dobu budeme v kašně slavit postup do Krajského přeboru.
 
Míro, děkujeme za rozhovor!
Za zmínku určitě také stojí, že náš nejvěrnější fanoušek přispěl finanční částkou na závěrečnou dokopnou, děkujeme!